środa, 14 marca 2012

Filmoteka

Ostatnio oglądaliśmy film, który naprawdę bardzo mi się podobał. Uwielbiam filmy przy których, raz wybucham śmiechem, a raz robi mi się gula w gardle i nie mogę powstrzymać się od łez. Taki właśnie był ten. "Służące" albo w wersji anglojęzycznej "The Help" - to opowieść rozgrywająca się w stanie Missisipi lat 60`tych w którym panuje ogromny rasizm, film ten opowiada o ogromnym okrucieństwie i nienawiści, a za razem o przyjaźni, szacunku i miłości do drugiego człowieka, dla mnie niesamowity. Teraz panuje ogromny zachwyt modą z tamtych lat i stylem pin up, ufryzowaną grzywką trwałością przypominająca cement, czerwoną bandamka zawiązaną, jak ja to nazywam "na woźną", nienaganną upudrowaną twarzą i o ile kreseczka w stylu kocie oko wydaje mi się ok, to cała reszta powinna pójść do lamusa wraz ze stylem życia i sposobem myślenia tamtej dekady. Po oglądnięciu tego filmu atrybuty tamtej mody mogą wydawać się wam już mniej atrakcyjne, jeżeli weźmiecie pod uwagę to, jak myślały w większości kobiety właśnie tak ubierające się w tamtych latach.


M-ta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz